„Opel Grandland X” – hibridas su keturiais varomais ratais
Preliminariai degalų sąnaudos pagal WLTP1/NEDC2 siekia 2,2 l/100 km, o tarša – 49 g/km CO2. Netrukus startuos naujo hibrido užsakymai, kuris pirmiesiems klientams bus pristatytas 2020 metais. Iki 2024 metų „Opel“ ketina elektrifikuoti visus savo modelius ir taip prisidėti prie CO2 taršos mažinimo. Be efektyvių naujos kartos vidaus variklių, šiemet bus pristatyta ir nauja elektra varoma „Opel Corsa“ versija. Vokietijos automobilių gamintojas „Opel“ su naujuoju „Grandland X Hybrid4” pristatys ir moderniausią, „plug-in” hibridinę technologiją:
Variklis veiks kai bus važiuojama vidutiniu ar dideliu greičiu, o važiuojant mažesniu greičiu, bus naudojama elektrinio variklio energija. „Opel Grandland X Hybrid4” pagal WLTP 50 km įveiks vien tik naudodamas elektrinio variklio energiją (60 km pagal NEDC). Tyrimai Vokietijoje rodo, kad 80 proc. vairuotojų nuvažiuoja apie 50 km per dieną, todėl „Grandland X Hybrid4” gali puikiai patenkinti kasdienio važiavimo poreikius visai neteršdamas aplinkos. „Grandland X Hybrid4” pasiūlys 4 važiavimo režimus – elektra, hibridinį, visais varomaisiais ratais ir sportinį, todėl vairuotojas automobilio charakteristikas galės pritaikyti prie konkrečių sąlygų ir pageidaujamo važiavimo. Pavyzdžiu, pasirinkus hibridinį režimą, užtikrinamas efektyvumas, o važiuojant tik elektra – švarus važiavimas be CO2 taršos, kas ypač aktualu važinėjant miesto centre. Pasirinkus 4x4 režimą, kuris aktyvuoja elektrifikuotą galinę ašį, bus užtikrinta maksimali trauka bet kokiais keliais. Su naujuoju „Grandland X Hybrid4”, bendrovė „Opel” demokratizuoja naujausias varomąsias sistemas ir prisitaiko prie vartotojo poreikių. 3,3 kW (6,6 kW papildomai) pakrovimo lizdas baterijai pakrauti įrengtas gale, priešingoje pusėje nei degalų papildymo anga, o pati baterija yra įmontuota po galinėmis sėdynėmis, taip sutaupant erdvės bagažinėje ir salone. Elektros energija yra pigesnė už benziną, todėl vairuotojams tikrai pavyks sutaupyti reguliariai įkraunant bateriją ir nepilant degalų. Baterijos pakrovimo laikas priklauso nuo įkroviklio tipo. Be įprasto pakrovimo kabelio, „Opel“ pasiūlys įrenginius, kurie leis greitai įkrauti bateriją viešose pakrovimo stotelėse ar įrengtose namuose. Pavyzdžiui, baterija pilnai įkraunama vos per 50 minučių per 7,4 kW galios įkrovimo stotelę. „Grandland X Hybrid4” taip pat pasiūlys naujas „Opel” telematikos paslaugas. Naudingos funkcijos, tokios kaip navigacija ir eismo informacija realiu laiku, techninė ir kita svarbi informacija apie automobilio sistemas per programėlę, tiesioginis sujungimas su technine pagalba kelyje, pagalbos skambutis atsitikus įvykiui, užtikrins saugias ir atpalaiduojančias keliones vairuotojui ir keleiviams. Nelaimingo įvykio atveju, pagalbą galima išsikviesti akimirksniu, vienu raudono mygtuko spustelėjimu. Jei saugos diržų įtempikliai ir oro pagalvės yra aktyvuoti, skubi pagalba įvykio atveju iškviečiama automatiškai. Navigacija pasiekiama per „Navi 5.0 IntelliLink“ informacijos ir pramogų sistemą, o tikslo taškai randami greitai ir patogiai. Greitėjimas ir stabdymas vienu pedalu
Vairuotojas regeneracinį stabdymo režimą gali pasirinkti pagal poreikį, maksimaliam energijos sunaudojimui. Važiuojant normaliomis eismo sąlygomis stabdžio pedalo praktiškai nereikia naudoti ir „Grandland X Hybrid4” stabdomas atleidus akceleratoriaus pedalą (One Pedal Driving). Siekiant dar geriau išnaudoti aukštos įtampos (300 V) elektros sistemą, „Grandland X Hybrid4” įrengtas elektrinis oro kondicionavimo sistemos kompresorius ir elektrinė šildymo sistema. Naujas „Grandland X Hybrid4” priklauso „Opel” naujos kartos elektrifikuotam transportui. Nors „Ampera-e” kai kuriose rinkose vis dar išlieka elektrinio transporto lyderiais, automobilių gamintojas visai netrukus, per 20 mėnesių, išleis naują „Corsa”, „Zafira Life MPV”, „Vivaro LCV”, „Mokka X” – ir visi šie modeliai bus elektromobiliai.
[1] Sunaudojamų degalų ir CO2 taršos duomenys preliminarūs ir nustatyti pagal WLTP pasaulinę suderintąją lengvųjų automobilių bandymų procedūros metodiką (R (EC) Nr. 715/2007, R (EU) No. 2017/1151). EG atitikties sertifikatai dar neprieinami. Pirminės ribinės vertės gali skirtis nuo oficialių galutinių patvirtintų duomenų. [2] Sunaudotų degalų ir CO2 taršos duomenys preliminarūs ir nustatyti pagal WLTP pasaulinę suderintąją lengvųjų automobilių bandymų procedūros metodiką, o atitinkamos vertės perskaičiuojamos į NEDC, kad jas būtų galima palygint, pagal taisykles R (EC) Nr. 715/2007, R (EU) Nr. 2017/1153 ir R (EU) Nr. 2017/1151. EG atitikties sertifikatai dar neprieinami. Pirminės ribinės vertės gali skirtis nuo oficialių galutinių patvirtintų duomenų. |